Fotografie produse

Fotografie produse : Crearea propriilor fotografii de produse pentru magazinele online garanteaza un procent major in vanzarea online!
De ce?

Imaginati-va un magazin real cu produsele aranjate in raft, apoi faceti o paralela in mediul online si cel real! Rafturile reprezinta categoriile de produse iar imaginile produselor, practic, marfa in sine. Apoi, faceti un exercitiu de imaginatie si inchipuiti-va: 

♦Real:  cum ar fi ca produsul sa fie asezat pe raftul de sus si sa fie greu vizibil? Online: E ca si cum ati avea imaginile realizate cu telefonul sau amatorial: neclare, incerte, terne.

♦Real:  cum sa aveti produse cu acelasi continut dar cu ambalaje diferite? Pe care l-ati alege pentru cumparare? Online: E ca si cum ati avea imaginile de la produse, „capturate” de la producator sau „gasite” pe Internet. Va inchipuiti ca si celelalte site-uri competitoare au aceleasi imagini? Si atunci, cine face diferenta? Imaginea, ambalajul?

♦Real:  cum ar fi sa aveti raftul gol dar sa pastrati totusi eticheta cu pretul pentru produsul aflat in depozit? Online: E ca si cum nu ati avea imagini la produse!

♦Real:  cum ar fi sa aveti rafturile pline de praf cu produsele asezate in mod dezorganizat ? Online: E ca si cum ati „colecta” imagini de la producator / Internet, in diverse stiluri de fotografiere, diverse palete coloristice. Altfel, cum am pune in evidenta produsele daca in background-ul lor exista un „ghiveci” de culori? Imaginile si site-ul are nevoie de un stil unitar: aranjament, lizibilitate, coloristica.

♦Real:  cum ar arata vitrinele de dinafara daca acestea nu contin macar o parte din produse? Nu ar arata ca si cum ar fi o zi de inventar?  Online: E ca si cum nu ai promova anumite produse cu imagini de calitate, sub forma de bannere, slidere, promotii. 

♦Real:  cum ar fi sa aveti in fata magazinului un banner, un mash, care sa puna in evidenta anumite produse, campanii? Online: E ca si cum v-ati face o campanie publicitara web cu bannere si/ sau imagini! Vizibilitatea conteaza foarte mult in vazarea produselor!

Spre diferenta de magazinele reale in care clientul are la dispozitie obiectul / produsul in mod real, in vanzarea online este imperios necesar ca produsele sa apara in fotografii, foarte clare, detaliile sa fie puse in evidenta. Pentru ca potentialul client sa-si formeze o impresie corecta asupra acestora.

Fotografie produse

Calitatea fotografiilor expuse in magazinele online fac diferenta! De cele mai multe ori clientul relationeaza [ uneori in mod eronat ] calitatea produselor cu cea a fotografiilor. De aceea, importanta fotografiilor de calitate in vitrinele online este esentiala.

fotografii produse

Dovedit statistic calitatea la fotografii produse sunt proportionale cu vanzarile. Un ambalaj bun intodeauna „vinde” mai bine.

Pentru a vizualiza preturi si pachetele de servicii listate, acceasti AICI !

Fotografie produse
Fotografie produse

Sesiunile foto pentru fotografie produse se pot realiza atat in cadrul studio-ului foto Photobooking cat si /sau in locatia clientului. Insa, in situatia in care clientul doreste alta locatie decat Atelier Photobooking, atunci se va ocupa personal de logistica si transportul echipamentelor foto.

fotografie sw produs


Tabel Preturi Fotografie Produse Magazin Online
Produs <20
de la 40 lei / Produs pana la 20 de produse /sedinta
4-5 foto editate/produs
Editare standard
Redimensionare pentru site
Gata de Upload!
Predare WeTransfer - online transfer
Predare [estim.]: 7 zile
*estimare per sesiune
Produs 30+
de la 33.5 lei / Produs pana la 40 de produse /sedinta
4-5 foto editate/produs
Editare standard
Redimensionare pentru site
Gata de Upload!
Predare WeTransfer - online transfer
Predare [estim.]: 14 zile
*estimare per sesiune